استکبار در فکر اختلاف افکنی در جهان و حکومت بر ملت هاست
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
امام جمعه خلخال:
استکبار در فکر اختلاف‌افکنی در جهان و حکومت بر ملت‌هاست

امام جمعه خلخال گفت: استکبار در جهان به فکر اختلاف‌افکنی بین ملت‌هاست تا به هدف اصلی خود که همان حکومت و استثمار ملت‌ها‌ست برسد.

خبرگزاری فارس: استکبار در فکر اختلاف‌افکنی در جهان و حکومت بر ملت‌هاست
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری خطیب نماز جمعه خلخال در اولین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: استکبار هدفی جز اختلاف‌افکنی بین ملت ها برای رسیدن به هدف اصلی خود که همان استثمار و حکومت بر ملت‌ها است ندارد.

رشتبری با اشاره به اینکه دشمن به فکر این است که با تفرقه افکنی در عراق مسلمان به دست یک عده مسلمان نما کشته شود و دین اسلام به دست همین عده مسلمان نما مخدوش شود گفت: سیاست استکبار از این حرکت رسیدن به هدف خود و تقویت اسلام هراسی در جهان به صورت گسترده است و قصد دارد چهره خشن و نامناسب از دین اسلام و مسلمانان در جهان ارائه کند.

رشتبری تاکید کرد: مسلمانان باید با بصیرت در مقابل این فتنه مقابله کنند چرا که استکبار می‌خواهد بگوید که داعش از سوریه به وجود آمده و سوریه بزرگترین مشکل دنیاست و با این هدف پایگاهی در عراق برای خود با هدف تسلط بر سایر کشورهای منطقه ایجاد نماید.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید بر وحدت دارند و وحدت تنها نسخه نجات بخش مسلمین در جهان است.

امام جمعه خلخال با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماهی برای تفکر و عبادت است گفت: سعی کنیم از فیوضات این ماه مبارک بی نصیب نمانیم.

خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به روز قلم گفت: قلم برای ما ارزش و جز مقدسات است و نباید در جهت مطامع دنیوی عده‌ای به کار گرفته شود.

وی با تبریک روز شهرداری و دهیاری‌ها گفت: خدمات خوبی از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ارائه می شود اما این خدمات باید در حد مطلوب‌تر و بیشتر ارائه شود.

رشتبری با تبریک روز مالیات ،پرداخت مالیات را موجب عمرانی و آبادانی در جامعه دانست و افزود با استقرار صحیح نظام مالیاتی زمینه توسعه در جامعه فراهم می شود.

 امام جمعه خلخال در بخش پایانی سخنان خود گفت: مردم بدانند آنچه امروز مد نظر دشمنان و استکبار است گرفتن حاکمیت اسلامی و مردم سالاری از مردم عراق است و دشمن با حمایت تروریست‌ها این هدف را دنبال می‌کند.

 

انتهای پیام/62008/ش30/ظ1004

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ جمعه 13 تير 1393برچسب:, ] [ 22:59 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 114897
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1